12 November

Idag är det torsdag, och jag hade spanska prov idag. Det kändes faktiskt som att det gick rätt så bra, men jag vill inte tro för mycket, då blir jag bara besviken på mig själv. Vi hade betygsnack idag med, i matten. Jag har IG. Jag vet inte hur jag lyckas, och jag bryr mig inte ett piss. Jag pissar på läraren och jag kan inte göra mer än mitt bästa! Visst kan jag anstränga mig mer, men våran mattebok intresserar inte mig för ett öre. Alla som säger att matte A är som 9:ans matte kan ta sig i rumpan!

Nog med klagande nu. Jag är förvånad att jag inte deppat hela dagen pga resultatet jag fick, men det är väl bra att jag haft en bra dag ändå, :P
Jag åkte hem efter spanskaprovet, så var hemma typ halv 4. Jag gjorde nudlar, och kollade på två ansnitt av Sjunde himlen. Sedan blev det ett avsnitt av Grey's Anatomy med. Och imorgon är det fredag den 13e, och jag ska ha samhällsprov fortfarande. Jag har inte ens öppnat boken eller ägnat anteckningarna en blick, så det är väl dags snart!

Btw, ni börjar kunna min vardag utantill va? Jag gör typ samma grejer varje dag om och om... xD

Nu ska jag ... göra något :) Pussåpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0