Kristihimmelfärsdag

Jag vet faktiskt inte hur det stavas.. menmen xD
Dagen har varit ganska så skön! En heldag inne på high chaparral var inte så hemsk som jag förväntade mig. Vi kollade på shower, gick på restaurang, åkte tåg och hade det allmänt gött ute i det vackra vädret. Bilder från dagen där inne kommer senare.

Jag har även handlat lite idag. Ögonskuggspenna, nagellack och solglasögon. :P

Efter dagen inne på parken gick vi till husvagnen och grillade kort och så.. sedan har jag gått runt och haft trevligt typ. Snackat med Robert med.<3

Jag har handlat onyttigheter, så nu ska jag kolla på bonde söker fru. Sedan blir det Sweeney Todd. :D
Kollade nyss på ett fettoprogram, men det var inget för mig. Jag fick bara dåligt samvete. Tjejen på tv dog ju! :O
Mamma och pappa är förresten och super någonstans med deras nya bästisar som dom hängt ihop med hela kvällen, så det är ganska så lugnt och skönt här inne i vagnen. :D

Ha en bra helg sötisar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0