Kärlek <3

Vad heter ni? Robert o Katrin
Hur träffades ni? Genom kompisar
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 veckor och tre dagar
Är ni förlovade? Not yet :)
Bor ni ihop? Önskar<3
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Jag har moppekörkort, annars nej
Isåfall, vem kör bäst? Han!
Kommer du ihåg eran första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag skrev det, han sa det.
Vem är äldst? Han
Vilket stjärntecken är ni? Han är stenbock, jag är jungfru.
Vem fyller först på året? Robert
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Jag
Håller ni handen i stan? Oftast har jag min arm runt hans midja och han har sin över mina axlar^¨
Var någon av er oskuld när ni träffades? Mmm
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja
Har ni något gemensamt? Yesss

Blev du kär i första ögonkastet? Nepp
Har ni något speciellt datum ni alltid kommer minnas? Vi kommer att minnas alla datum! Men kanske speciellt den 4/5-09.
Har ni någon speciell låt? Hm.. eftersom att Robert skickade "Stan" med Eminem till mig för han gillar den och jag lyssnade sönder den på direkten så får det väl bli den .. :D
Har ni stora framtidsplaner? Inte så stora än så länge.. jag försöker att leva så mycket i nuet som det bara går!
Isåfall, vad? Hålla ihop så länge som möjligt kanske?
Har ni gråtit i varandras armar? Kanske
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej inte än
Vilket är erat bästa minne? Alltså vi har inte varit tillsammans så jättelänge men jag tycker att alla dagar med min älskling blir till minnen. <3
Vem lagar bäst mat? Jag tror att det är jag..
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Snackar, kanske kollar på en film, myser .. ah.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det tror jag väl!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nope
Blir du lätt svartsjuk? Nja..
Brukar ni bråka? Nej, inte än så länge
Ringer eller Sms:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Magen o armarna <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Inte vad jag har märkt än så länge..
Vem av er har dåligast temperamet? Jag tror att jag är mer lättirriterad och shinkig..
Vem av er är mest romantisk? Robert heeelt klart <3
Till sist, när blev ni tillsammans? 4/5-09 såklart <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta bara Kutti! Vänta tills han börjar skrika för allt han har: HJÄÄÄLP!! NEEEEJ!! GÖR DET INTE! SNÄLLA NEEEEEEJ!! XD OM han pratar i sömnen! hahahahaha

2009-05-27 @ 22:38:14
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja e stenbock (A) <3<3<3

2009-05-28 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0