<3<3

Jag kommer aldrig på några bra rubriker om mina inlägg.. tyvärr "/ Menmen, det är ju inte rubrikerna som är det viktigaste, utan innehållet! :D

Måste bara påpeka att min pojkvän är världens snyggaste! <3 Speciellt i hans nya hårfärg. Superheeeting helt klart! <3<3

Jag har faktiskt designat en blogg åt Sandra ikväll. Väldigt basic eftersom att hon inte hade några krav eller någonting! Får väl bli att jag flashar till den senare i livet. (Y) Här har ni länken till hennes oerhört snygga blogg (efter min då såklart) http://lillkostic.blogg.se

Jag har haft en väldigt trevlig kväll för övrigt! Nu blir det väl till att skriva lite i dagboken och sedan somna. Ställde precis väckarklockan med :) Har kontrollerat att den är ställd på rätt tid x antal gånger nu.

Nattinatti!! PUSS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0