<3

Skolan var tråkig som vanligt idag. Somnade på NP, pinsamt men härligt den lilla stund det varade. Vi hade flera sega lektioner. Fint väder idag! Verkligen.. helt grådaskigt och soligt emellanåt. Och spöregn ibland också. Ge oss fint väder på denna jord all the time!!!

Efter skolan hämtade mammii mig och vi käkade och så.. sedan tog jag bussen ner till centrum och träffade Robert. Vi promenerade hem till honom. Kollade på film och så :) Hide and seek tror jag den hette.. rätt bra det man väl såg.
<3
På kvällen följde han mig till Önneröd där jag hämtade min moppe och åkte hem. Trodde jag skulle få bensinstopp xD
Nu är jag iallafall hemma. Har precis duschat och mår prima! :D

Jag är kääääär på riktigt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis katti :)

2009-05-06 @ 10:21:58
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0