1-2 MAJ

Igår var jag vid sjön med Becka, Robert, Philip, Richard, Robin och Erik. Det var trevligt! Jag badade dock inte. Hade ingen bikiniunderdel med mig. xD Plus att det var sviiinkallt! Så vi satt å värmde oss framför en eld som Erik fixat. :D

Senare på kvällen åkte vi hem till Becka och Robert. Av någon skum anledning somnade både jag och Robert, och vi vaknar inte förrens min mamma ringer och undrar varför jag inte sover i min säng. Då är klockan lite över 1. Pinsamt, jag trodde aldrig att hon skulle släppa ut mig igen! Men hon har kommit över det nu.. jag kunde ju inte hjälpa att vi var så trötta att jag glömde bort att vara hemma vid 11. Det var fruktansvärt kallt att åka moppe hem så sent på natten med väl hemma gick jag å la mig direkt. Utan något bråk faktiskt! :)

I morse vaknade jag av väckarklockan som ringde klockan kvart över 8. Jag var trött, men skyndade mig snabbt upp och duschade å gjorde mig i ordning. Jag var feettt nervös inför gudstjänsten. Mamma körde mig till kyrkan vid 10 tiden och vi tränade lite på redovisningen.

Själva gudstjänsten gick väldigt bra. Förstår inte hur jag kunde oroa mig och vara så nervös inför något sådant! Mamma sa att bönen jag läste var superbra. Teatern gick väl sisådär. Frälsarkranspresentationen har jag inget gott att säga om dock, det gick förjäves! Höll upp fel pärlor. -.-' Aja, livet går vidare. Det var kul att göra fel på en sådan uppenbar sak egentligen.

Efter konfan åkte jag och mamma hem. Jag och Elin skulle egentligen träffa Mazoud och X i stan idag, men det blev ändrade planer. Jag slappade lite på gräsmattan å stekte i solen, sedan fick jag nog av tråkighet och åkte ner till Becka. Vi solade och chillade typ. Robert var också med. :)

På kvällen åkte vi tre + Robin, Erik och Richard till sjön. Jag badade för första gången i år!  Bevis/bilder på det kommer senare.
Det var sjukt kallt men ändå gött på något sätt.
Efter badet värmde vi oss vid brasan som Erik mixat ihop. Sedan drog jag och Robert hem till honom, jag åkte moppen och han cyklade. :P

Hemma hos Robert slappade vi och så. Jättemyysigt . :D Saknar honom, ville verkligen inte lämna honom men hade inget val ! <3 Hade bestämt att vara hemma halv 11 idag . "/

Nu sitter jag här och slappar. Äter min otroligt megakalori full proppade choklad mousse/milkshake som jag gjorde under dagen. Nu ska jag kila! Trött som en gris ...

Hoppas ni haft en rolig helg! Det har jag!! PussPåEr. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0