Stan å restaurang :D

Jag hade faktiskt ställt väckarklockan på kvar över 9 imorse, eftersom att jag skulle med 11 bussen från centrum. Mammii stängde självklart väckarklockan igår när hon kom hem på natten för hon trodde att den var ställd för skolan, så jag vaknade klockan 10 imorse och var lite sådär lagom stressad. Jag hann iallafall duscha och göra mig iordning. Jag och Rebecka tog bussen till stan där vi tillbringade dagen. Vi hade väldigt trevligt fastän båda var väldigt trötta och slappa. Vi kollade på modevisningen i stan med :) Blev faktiskt lite inspirerad..
Jag köpte de saker som jag satte in bilder på igår, + ett par örhängen.
Min budget är en skithög! Jag hade räknat ut att jag skulle ha 150 kronor kvar efter shoppingen och att dem pengarna skulle användas åt att betala skulder till Sandra, och till nästa helg. Nu vet jag inte hur det blir med någonting för det har gått fel och jag har inga pengar kvar, vet inte varför. Måste ha tappat bort en hundralapp eller nått .. :( Kommer vara en fattiglapp hela månaden. Har inte ens råd att köpa telefonkort och mitt kort går ut imorgon så kan inte ens smsa gratis. Så om ni vill något måste ni ringa, inte skicka sms!

Efter stan hämtade familjen mig, tog en jävla tid eftersom att det var stopp med köer i hela stan. När de väl hämtade mig iallafall, så åkte vi till mooongggooolliiaan. Jag är mätt som en gris! Älskar den restaurangen. Helt underbar fastän man blir så mätt så man spricker.

Nu har jag kommit hem, och tänkte plugga lite kemi eftersom att jag antagligen får göra omprov på måndag, men jag har glömt alla böcker och anteckningar i skolan! Verkligen underbart.. får kolla efter lite information på internet istället.

Ha en bra lördag! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0