Helgen!

Igår på eftermiddagen åkte jag hem till Christofer och snackade lite, sedan blev det tjejkväll med Sandra och Älli hemma hos Sandra! Roligt :). Somnade hyffsat tidigt så det var lite gött. De skulle till "Allum" idag och jag tog bussen till Önneröd, därifrån gick jag hem eftersom att Tahultsbussarna går så sällan..
Nu ska jag fixa över Saw 4 på Usb;n. Sedan ska jag ladda kameran och duscha. Göra mig iordning och vara hemma å slappa lite. Sedan tar jag moppen förbi Christofers kompis och lämnar den. Sedan tar jag bussen till Sandra och har roligt. Ikväll blir det tjejkväll med Rebecka, Rebecka, Amanda, Linnea, Linnea, Älli, Sandra å jag (tror jag.) Ska bli skoj! Sover hos Christofer som hämtar mig någon gång inatt :)
Hoppas ni får en trevlig kväll med.!

Puss på helgen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0