Friday the 13;th

Det finns inte så mycket att skriva om idag.. förrutom att vi kollade på "Schindlers List" i skolan. Grymt bra, fast läskig!
Jag har förresten kommit på varför det gick så sjukt dåligt på provet idag! Det var ju fan fredag den 13;de .. !

Jag hann inte skriva om dagen igår, finns väl inte så mycket att skriva om den heller egentligen, men efter skolan slappade jag. På kvällen hämtade vi Sandra och åkte till dansen. Vi var verkligen trötta och hängiga. Kände verkligen inte för att dansa men när man väl är där så vill man inget hellre! fast det var inte så jätteroligt igår.. jag och Sandra har missat en hel del och nu funderar vi på att börja par-disco dans till hösten! Det känns lite roligare och kanske är lite mer utmaning.. nybörjargrupper är ju aldrig så jippie..
Efter dansen körde vi hem Sandra och hon ramlade utanför sitt hus i snön! hahahahah så jävla roligt xD Det snöade verkligen sjukt mycket igår! Som om det inte snöat på en evighet.. två bilar hade kört av vägen i Tahultsbacken förresten.

När jag kom hem från dansen igår skulle jag byta tillbaka till läkpiercingen. Det var så fruktansvärt äckligt och även om jag bytt massa gånger redan, så var det absolut värst igår! Jag var tvungen att lägga mig en halvtimma och allt blev bara svart. Usch.
Sedan gick jag och la mig för orkade inte med något.. så underbar var min torsdag :)

För övrigt får jag väl önska er en härlig fredag, och speciellt lycka till idag för Älli som ska på dejt, och Sandra som ska ha trevligt med Fabian som fyller 16 idag :) För min del blir det att slappa i soffan ikväll. Ska ha filmkväll med mammii var det tänkt :) Det blir blandannat "Twilight"! Men somsagt, Ha det så roligt idag! Kyss.


Kommentarer
Postat av: Sandra

SKITSKOJ HAHAHAHAHH heelvetee vad chockad jag blev, :( jag är as danssugen nu!

2009-03-16 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0