Hellooo

Igår hann jag inte skriva någonting... så jag gör det nu!
Igår var jag inte i skolan, tog ledigt vilket var skitgött. Jag sov och slappade ;D På eftermiddagen var jag hos frissan. Klippte jättekort och färgade röd/brunt. Det var inte den färgen jag önskat, men eftersom att jag var lite röd/orange innan så var hon tvungen att använda lite rött. Jag är ganska så nöjd iallafall, eller egentligen inte... men det blev bättre än var det var innan iallafall. Efter frisören tog jag och Robert bussen in till stan. Vi gick på restaurang och åt pizza, sedan bio. "My bloody valentine" 3D. Den var sjukt läskig och ganska så bra. Har nog aldrig varit så rädd när jag gått på bio iallafall. Filmen kan rekomenderas! Vid 11 tiden hämtade mamma oss i stan och vi åkte hem till mig och sov. Mysig kväll/natt med älsklingen. 1 månad <3

Idag har jag inte gjort så mycket... tog ledigt idag med. :) Robert var hemma hos mig till halv 3, då jag skulle spela fiol så jag körde hem honom. Sedan gick jag på min fiol lektion, och efter det åkte jag ner och hyrde två filmer på ica. Jag och mamma kollade på "I Taket Lyser Stjärnorna". Den var verkligen bra, och väldigt känsloframkallande. Både jag och mamma grät av den. Väldigt bra och rörande film! Även den kan rekomenderas. Just nu gör jag inte så mycket... ska kolla på "Tatuerad Torso"  hade jag tänkt. Riktig filmdag idag! Så är det när vädret är depp...
Ikväll ska jag, mamma och pappa  ha myskväll. :) Emil ska ut med sina kompisar och vi ska se på film. Bland annat Patrik 1,5 som mina föräldrar inte har sett än. Så det blir en lugn och slapp kväll för mig. Får väl se vad som händer imorgon, jag vill hitta på något! Något kuuuligt. Aja, nu ska jag checka filmen.

pusssii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0