Dodelidooo^;)

Igår (onsdags) Var jag i skolan, som de flesta andra antar jag. Det var seeegt. Sista lektionen var det hhk. Det var ändå helt okej.. jag jobbade med Fabian . Kom hyfsat bra överens med honom ändå. Vi gjorde pizzabullar, jättegott!
 Efter skolan (slutade kvart i 4) var det konfirmation. Det var sådär kul. Kärlekstema, vi skrev gulliga grejer på varandras ryggar och lekte.
Efter konfirmationen skulle jag åka till Christofer. Jag var så trött och lyssnade på musik, så jag glömde bort att trycka.. när jag väl vaknade upp i verkligheten var jag långt borta i tjotahejti typ xD Men efter att ha gått väldigt väldigt långt hittade tillslut Christofer mig :) <3 Då gick vi hem till honom. Tog bussen hem senare på kvällen och lade mig rätt så tidigt, för jag var väldigt trött.

Idag var det skola igen. Väldigt tråkigt och väldigt lång dag. 8-16, sjukt tråkiga lektioner och nästan inga raster. Vi fick sluta tidigare från extra engelskan så jag gick ner till centrum och köpte en drickyoghurt. Sedan promenerade jag upp igen. (Y) Duktigt va? Efter skolan tog jag bussen hem. Gjorde nudlar och nu sitter jag här, och funderar. Eftersom att jag ska försöka skriva allt på min blogg får jag väl skriva med att jag är lite besviken på min bästa kompis, men det är faktiskt helt lugnt. Ingen bästa kompis längre med den tjejen, det är en sak som är säker!

Hoppas ni haft en bra dag, och ha en fortsatt bra dag! Själv ska jag nog kolla på en film nu och kanske ringa <3 och snacka lite.

Dagens råd: Ta vara på era riktiga vänner där ute! <3

PUSSSSHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0