DAGENS ROLIGASTE!!!

Hahahahah, fick precis höra en sak av Emil och mammii som jag måste skriva ner nu när det är färskt i minnet.

Emil och mammii var på Emils utvecklingssamtal idag. Mentorn är Richard. (Min matte och No lärare!)
På utvecklingssamtalet började de prata om mig, av någon anledning. Richard hade sagt till mammii och Emil att jag skaffat pojkvän, och att jag var väldigt stolt över det och att det märktes på mig för jag såg så otroligt nykär ut! SJUKT ELLER HUR? OFTA JAG HAR SAGT NÅGOT OM MITT LIV TILL RICHARD!!! HAHAHAHAHAH. Vem har läckt? XD
Mammii hade också tyckt att det var rätt skumt att han visste det..
Och nu ska Richard börja prata med mig om Emils mattesvårigheter, och lära mig hur jag ska hjälpa Emil hemma. DÖDA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0