7 Augusti

Jag hann inte skriva något igår kväll. Efter sjön drog vi hem till Mattson. Det var helt okej, inte jättekul menmen. Vissa drack, andra inte. (Bilder kommer när jag orkar lägga in).

Idag vaknade jag av väckarklockan kl 06.15. Kändes förjävligt att gå upp så tidigt. Jag gjorde mig i ordning och sedan väckte jag Robert. Mamma körde oss till sjukhuset och där spenderade vi hela förmiddagen. Var där 4-5 timmar tror jag. Menmen, det var inte så tråkigt och jobbigt som jag förväntat mig. Det värsta är väl inte över än, antar jag.

Guuud vad det har varit fint väder idag! Jag har hunnit sola en liten stund, för jag har inte haft så mycket ork i kroppen. Man får ju solsting av att vara ute i detta väder! Men härligt är det. :)

Jag har kollat på ett par "Sjunde himlen" avsnitt idag. Den bästa serien ever. ÅH den är SÅ bra!!! Kan inte sluta kolla!! :)

Jag är lite nervös idag faktiskt... har tänkt mycket på dansen. Jag och Sandra har bokat in oss i en grupp som helt klart är typ 10000 gånger bättre än oss, eller iallafall mig. Jag kommer dö. Det är verkligen inte roligt att vara sämst ju...

Menmen. Nu ska jag kolla på "Marie Antoinette". Have a nice day! :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Robert

Sjunde himlen suger älskling :) <3

2009-08-07 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0