21 Augusti kan ta sig i rumpan

Skolan idag var okej. Gick en sväng I Gamlestaden för det fick vi massa uppgifter på att vi skulle göra. Alla verkar vara sjukt duktiga på att dansa iallafall och klassen verkar toppen, vad mer kan jag kräva?
Somnade på bussen hem, riktigt mysigt faktiskt.
Nu sitter jag här på mitt rum och det kommer jag väl göra hela kvällen antar jag. Ska lägga mig i sängen och lyssna sönder någon låt hade jag tänkt, och kanske gråta en skvätt bara för att få ut alla äckliga känslor. Vi får se hur det blir med det.
Det blir ingen NRJ för mig idag som jag sett fram emot, och det blir heller ingenting av min födelsedagsfest som jag har sett fram emot hur länge som helst nu känns det som. Jag hade ju verkligen så höga förväntningar och hade planerat klänning och allt. Nu har jag sabbat allt. Byebye dreams, and back to reality.
Jag vill inte fylla år, okej? Jag vill inte att det ska bli tisdag.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

Fyfan vad jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0