Trevlig dag. :)

Efter skolan var det fiol, sedan åkte jag, älli och Sandra å köpte hårfärg. Jag och Sandra köpte samma. (fjortisblont typ) och älli köpte röd/brun. Vi åkte hem till Sandra och käkade å snackade å så.. :) sedan färgade vi håren. vet ni vad? Det enda som blev färgat på mig var utväxten. Ni förstår snart vad jag menar :) ska ta en bild sen så ni förstår. Men, hur fruktansvärt det än blev så gillar jag det på något sätt! Väldigt annorlunda och lite tiger/lejonlikt. Alexandra blev ungefär likadan i håret som mig. Älli har jag inte sett än, för jag tog moppen hem när hon hade färgen i håret, men hon blir nog snygg! Ska färga en gång till morgon eller på söndag för att försöka få hela håret färgat.

Ha det ! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0