GYMNASIEVALET!

Jag var så oerhört förvirrad på om jag gjort rätt val, (Socialmedicin, Krokslätt) men äntligen när jag börjat slappna av och känna mig bekväm i att ha gjort rätt val så ringer självklart rektorn och pratar med min pappa!
And guess what?!?
Linjen ska antagligen läggas ner eftersom det bara är 15 stycken som sökt in.. JAG PISSAR PÅ KROKSLÄTT!
Så jag får antagligen börja om från ruta ett och forska i vart jag nu vill börja, min hjärna är tom och jag har inga framtidsplaner! Blir la IV eller nått antagligen..
Jag VÄGRAR iallafall att gå på mitt andra eller tredjehandsval. Dom valde jag bara för att välja något, eftersom att jag var säker på att jag skulle komma in på förstahandsvalet. OFTA jag vill gå Barn och fritid. Barn utan framtid säger jag nu eftersom att jag är stressad och upprörd.

HJÄLP MIG? SKRIV VILKA SKOLOR NI GÅR PÅ OCH VILKA LINJER. DET SPELAR INGEN ROLL VAD ELLER VILKET NI GÅR. JAG VILL HA SÅ MYCKER INSPERATION SOM MÖJLIGT, FRÅN ER ALLA! SKRIV EN KOMMENTAR OM NI TRIVS OCH VILL TIPSA MIG OCH HJÄLPA MIG MED VALET.

Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag går bräcke, men de förstår ja att inte du tycker e så roligt. bygga å skit :P



men vad sägs som att gå resturang och bli bartender eller nått? :)

2009-04-21 @ 21:07:04
Postat av: rikard

ja går el, men de är inte nog inte heller något för dig, fast jag gillar lindholmen riktigt bra och jag tror jag pratar för robert med när jag säger det :)

2009-04-22 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0