27 April!

Jag glömde Luddes födelsedag igår! Han b lev ..hm.. 6-7 år? Nått sådant.. Grattis världens bästa Ludde. <3

Skolan idag var seg. Jag hade en muntlig redovisning om Selma Lagerlöf. Det var fruktansvärt och det gick inte bra alls, men jag gjorde den iallafall!

Efter skolan åkte jag in till stan. Där träffade jag Robert. :) Vi gick runt en massa i stan och jag köpte leggings. Vi åt kinamat, (han bjöd) :P och sen gick vi runt ännu mera.. gick in i .. hm, vad heter det nu igen.. blommträdgården eller något. Trevligt vare. :) <33

Nu slappar jag, ska snart göra mig iordning och sova tror jag, lite småtrött.

Min broder hittade förresten kamerasladden idag, så nu är jag glad! :D problemet var bara att det var så många fula bilder bara.. speciellt från dansuppvisningen. Tillräckligt fula för att jag aldrig i mitt liv skulle kunna lägga ut dom här eller visa dom för någon! Massa tjockis och put-röv bilder!" xD haha, apfula! aja, nu kilar jag. :) KyssHh!

Juste, kom ju på en till viktig sak som gjort min dag så värd med. Har tydligen blivit polisanmäld nu med! Men det är lugnt, jag har inte mördat nån eller nått, än! Vet inte ens vad jag blivit anmäld för, :S haha . får väl se hur det blir med den saken . En sak är iallafall säker. Jag hatar _ _ _ _ _ _ _! Guess whooo.

(Bilder från igår, efter dansuppvisningen.)

sdfsdfgwsdtgrwsdfgthywdergtwdgtry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0