19 Maj

Är på lite smått dåligt humör just nu, kan bli så ibland. Så jag tänkte inte skriva så mycket. Tänkte spela lite innan jag går och lägger mig vilket borde bli rätt snart...
Börjar tidigt imorgon, 9. Blää.
Förövrigt så har dagen varit okej. Vädret går ju inte att klaga på iallafall! Men trots att jag tog ledigt från skolan idag och låg ute å solade hela dan så blir jag ju inte brun... mamma har jättelätt för att få färg, det är orättvist. Jag som vill vara mulatt, eller svart eller nått..
På eftermiddagen kom iallafall min pojkvän hem till mig. Grillade och så, sedan blev det typ slapp å mys.
Nu drar jag mig innan jag skriver för mycket!

Btw, ser fram emot Höljes<3 Ge mig sommarlov nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

höljes? vad är det du längtar till? :)

2010-05-19 @ 21:51:51
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0