21 November

Jag har ätit så jag spricker snart!!!!! Usch. Mår riktigt dåligt. Första gången jag lyckas äta en hel pizza, stolt :) men men, jag väger typ 5 kg mer nu och känner mig riktigt fet. So what :) Det var gott, och jag är värd det efter allt slit i trädgården idag!

Jag sov hos Robert i natt förresten. Igår kväll åt vi gott med hans familj, och kollade sedan på "Paranormal Activity" som han laddat ner. Den var sääämst enligt mig, men Robert gillar den. Jag förstår inte hur den kan ha blivit utsedd till världens läskigaste skräckfilm! Den var så långtråkig och aah.. kass. Menmen, alla får ju tycka som dom vill. Men Robert som är så kräsen när det gäller skräck, jag fattar det inte haha!! :) Iallafall, efter den filmen började vi kolla på "Because I Said So", men Robert tyckte den var tråkig, vilket är lite förståligt eftersom att det är en "tjejfilm", så vi stängde av den och myste och & somnade.<3

Idag tog jag bussen hem vid 12 tiden. När jag kom hem höll pappa och några grannar på att riva ett 150 år gammalt träd i våran trädgård. De höll på i flera timmar och tillslut brakade det ner i vår trädgård. Jag tog kort genom förstret i smyg och då ställde sig alla gubbar och vinkade åt mig, som såg blixten. Det var hur pinsamt som helst, haha! När de var klara med trädet skulle iallafall jag och Emil hjälpa till att kratta i trädgården och köra bort skiten i skottkärran till skogen. Det var riktigt tungt och jobbigt, men det var gött ha gjort det efteråt. :)
Efter det kollade jag lite på tv, sedan åkte jag och mamma och lämnade Roberts busskort. Sedan åkte vi ner till centrum och köpte pizza och handlade på Ica. Sedan åkte vi hem och åt, och nu sitter jag här framför datorn och tvn.

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel och slappa för jag är grymt trött! Ikväll blir det väl Robinsson och kanske någon film, eller ytterligare ett avsnitt av Paradise Hotel xD
Så vi säger så för idag! Ha en bra lördag, puss.


Kommentarer
Postat av: ROBERT

myspys :) <3

2009-11-22 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0