09-03-09

Efter skolan tog jag bussen hem. Jag kände mig oerhört sötsugen och bestämde mig för att baka kladdkaka! Mums. Smeten är ju så god! Så god att när själva kakan är färdig orkar man inte äta för att man har smakat på för mycket smet. Efter bakandet skulle jag även laga mat till familjen. Maccaroner med köttbullar, samma mat som vi fick i skolan idag. Kul variation liksom. Efter maten gick jag ut med hundarna, resten av kvällen har gått åt till att slappa och vara inne på datan. Nu ska jag plocka fram skridskorna som vi ska ha med till skolan imorgon!
Ha det bra!!

Pusshh!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag håller med dig med kladdkake bakandet. Smeten är grymt god och man orkar inte äta kakan sedan :P

2009-03-09 @ 20:07:22
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul att du läste. Titta gärna tillbaka :)

2009-03-09 @ 21:14:54
URL: http://hojtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0