Tjejooor...

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Ja<3
har du någon kille just nu? - Ja<3
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Ja
Vem kramade du senast? - Robert
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Ofta? Ofc NEJ.

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Medelmåtta
Har du bra betyg? - Medel
Har du fått göra om ett prov någongång?- Japp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jadå
Sköter du dej i skolan? - Yess
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ehe, ah
Haft mobilen på lektionstid? - oftast
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ne tror inte det du

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 med mig
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Jao
Trivs hemma? - Oftast
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - En kortis
Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Jodå
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Jao
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jag tror det

VÄNNER:

Du har vänner? - Det hoppas jag
vilka skulle du kunna offra livet för? - Några få
Du brukar vara med? - Min pojkvän
Vem/vilka var du med sist? - Jag träffade honom för några timmar sedan...
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? -  Ofc
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej, isåfall vore man väl inte kompisar?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Mjo
 
FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - Nej
Putar med läpparna på foton ? - Det tror jag inte
Använder foundation på läpparna? usch, nej
Super dej packad varje helg? - Nejnej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Vad är fjortisfrisyr? Jag har utsläppt eller uppsatt
Ditt hår e knallblont? - Nepp

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Jo
När drack du alkohol senast? - Hm.. det var typ i maj
Vem bjöd dej på alkohol? - betalade faktiskt!
Vad var det för sorts alkohol? - Cider
Brukar du dricka alkohol? - Inte ofta
Har du druckit öl? - usch, ja
Tycker du om öl? - Smakar avföring


KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? - godis, pengar och toffsar
Är det okej att vara kriminell? - Oftast inte
Vill du bli kriminell? - Nej?
Varför gör du sånt här? - Jag var liten och oförståndig antar jag
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Typ, allt?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Haha, antagligen inte
Har du suttit i fängelset? Nej
Vill du hamna i fängelset? - Om jag vill!

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja
När grät du senast? -  I går
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ja det har hänt
Du har slagit ner någon? - Nej
Du har skadat någon med flit? - Jo
Har du någonsin viljat döda någon? - Jadå
Vem bråkade du senast med? - Hm.. hemligt
Har du velat dö? - Jao


Kommentarer
Postat av: Anonym

katti, har du fått mitt sms om att vi alla ska åka till vrångö? du, jag, sandra, elli, amanda & becka :) fredag - lördag v.26 alltså denna veckan haha :) hopppaaas verkligen att du är på, annars dödar jag dig <3

2009-06-22 @ 13:44:31
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0