SHOWTIME!! :D

På morgonen väckte mammii mig, i åkte till jysk och idea och lite stället .) köpte krokar till rummmet, lösnaglar (fruktansvärt svårt att skriva på taangenterna med dom så staavar jag konstgit beror det pådom!) Inte van liksom xD
köpte även sminkställ att  ha sminket i :). På vägen hem köpte vi pizza. Väl hemma hade jag väldigt bråttom att sminka mig och fixa håret och så, men jag hann! Och jag var fett nervös. Dansuppvisning på liseberg idag. :) Jag och Sandra var där 3 timmar innan och tränade, så vi var bra svettiga när vi väl skulle ut oå scenen. fjortisarna förstörde väl numret lite.. men annars gick det jävligt bra! Nervösiteten släppte ner jag väl vara ute på scenen och jag dansade helt felfritt :) Ville inte sluta! Det var grymmt kul. Älskaaaaar dans!!! <<3

Nu är jag hemma å slappar.. msn å så  . :) Skulle lägga in massa bilder från idag på datan, men kamerasladden ärr borta!! Faan. Hoppas den kommer fram väldigt snart!!!

Åh jag är jävligt stressad. Svenska redovisning imorgon och jag har inte pluggat ett skit. Har bara tänkt på dansen och haft det i huvudet. Orka skolan. -.-'

Ha det gött idag pussssh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0