Trött!

Jag är så himla trött och helt lat. Medicinen jag äter skulle få mig att bli trött... vilket börjar verka...
Filmen igår var bra. Inte dålig, inte jättebra, men helt okejbra. Huvudsaken är att den var läskig, eftersom det är en skräckfilm. Och läskig var den! Jag hoppade högt alldeles för många gånger. Robert tyckte filmen var värdelös... men han är så kräsen och ingenting kan ju få honom att bli rädd... går inte att se skräckfilm med den pojken!
Efter filmen hämtade mamma oss i stan och vi åkte hem till mig. Älskling fick en gooo (hoppas jag) massage av mig, sedan somnade vi.

Idag har jag inte gjort så mycket, älskligen skulle på konsert och kolla på killarna när dom spelade, så jag har varit hemma och slappat. Pappa körde ner mig till centrum så jag kunde köpa telefonkort förrut så nu har jag iallafall pengar.
Förövrigt så har jag kollat på film o så idag, varit ute med hundarna med. Nu ska vi snart äta middag, men först ska jag ta en dusch och fixa mig en aning. Ska hem till älsklingen ikväll. Vet inte riktigt hur det blir, kanske kollar på film och umgås med Becka, eller med hela gänget, eller med älskling, får se. Jag ska iallafall sova hos älskling inatt! Är dock inte frästande att sova hos honom för han har världens hårdaste säng, och jag har alltid kramper i ryggen när jag vaknar... så jag tänkte att jag kanske sover i hans soffa inatt.. vi får väl se ;)

Förövrigt så orkar jag bara inte svara på kommentarer längre, jag är så less. Ändå är det jättekul när ni kommenterar, så fortsätt! Jag har bara inte tid att svara på allt, men när jag får tid och mår bättre och så, blir det nog av.

Hoppas ni haft en skön helg, och ha en fortsatt bra lördag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0