24 Maj

1 DAG KVAR TILL STUDIEBIDRAGET!!!!!

Idag var det bajssegt i skolan, gott väder iallafall så det blev solning på rasten. Efter skolan hjälpte jag pappa med veden, hoppas på en slant när allt är klart.
Nu har jag inget mer att skriva, kollar på Djävulsrallyt, lite kul faktiskt. Har även kollat på "Sleepwalker", en helt okej film för att vara svensk!
Förövrigt så är det ingen skoldag imorgon. Vi ska gå runtvandring istället, och fika på Avenyn. Jag ska hålla tal om "Den knutna Pistolen" haha, vi får se hur det går.
Efter rundvandringen ska vi till Universeum, sedan slutar jag. Ca 14:00. Då ska jag träffa Emma och Elin i stan. Vi ska köpa biobiljetter (Sex And The City 2) som vi ska se på lördag tillsammans med Malin.
Vi ska även köpa present till våran väldigt snart byxmyndiga fjortisälskling =) Malin fyller 15 på onsdag!!!! Blir till att fira henne på lördag tillsammans med favvotjejerna. Efter handlandet med tjejerna ska jag träffa min pojkvän var det tänkt, eller har jag tänkt. Om vädret är snällt, kanske ta en glass? Vi ska iallafall gå till vårt ställe. Jag ser det som vårt ställe, det kommer få mig att minnas då allt var perfekt.

Kan berätta om resten av veckan med då... höhö.
På onsdag är det studiedag. Jag ska till ungdomsmottagningen, fixa p-stav. Grymt nervöst kan jag säga. Jag som inte ens vågar ta en spruta!
Efter besöket där ska iallafall jag och mamma åka till stan. Jag hoppas på att få köpt något, men det är tvek när hon är med, x)
Vi ska även ta en fika vid hamnen och sedan åka till Tribe. Dom ska få ta ut läppiercingen åt mig! Jag har svårt för att göra det, har en blåsa på insidan. Nu är det slut på pierceriet. Kommer dock ha ett gott ärr föralltid. Jaja, det var roligt så länge det varade. Känns ju sådär att jag bara hade piercingen i drygt ett halvår :) Men har man tröttnat så har man.
På torsdag har jag lååång dag i skolan. Har ingen aning om vad som händer mer faktiskt.
På fredag funderar jag skarpt på att hänga med Becka och kanske killarna till Slottskogen, men får se hur det blir. Becka vill göra ett ytterligare försök på krogen... jag vet inte om jag är så på, kände mig så fläkig förra gången. Menmen, vi får se! Jag vill inte planera någonting, det känns bäst så nu när det är som det är. :)
På lördag somsagt, ska jag på bio med flickorna. Sedan ska vi fira Malin med grillning, gooo dricka osv. Hoppas på fint väder! :)
På söndag blir det väl deppdag antar jag...

Jag har ändå en rätt skön vecka framför mig tycker jag nog. Hoppas ni med har det, puss!

Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

den stora frågan är ju varför DU är så snygg? :) du kan ju köpa kläder från nelly med ditt kort :( finast kläder där! fubbis..

2010-05-24 @ 21:30:19
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: fjortisälsklingen

lördag blir grymt braa! :)

2010-05-25 @ 19:30:58
URL: http://malinbackluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0