15 Maj

Hej! :)

Sitter här framför tvn med kladdkaka och glass, muuums!
Hade tänkt kolla ett avsnitt på "Brottskod Försvunnen". Sedan blir det till att göra sig i ordning, ta en gooo dusch osv. Ikväll blir det utgång! Hoppas det kommer bli riktigt roligt. Vad ska man ha på sig? :o :o :o

Igår var jag hemma hos älsklingen med killgänget. Det var rätt trevligt faktiskt. Vi drack gott och hade bara allmänt trevligt. Jag sov över.

Nä, nu har jag inget mer att skriva. Har inte jättemycket tid för bloggen längre som ni märkt. Jag för bannemej ta tag i alla kommentarer någon dag och anstränga mig lite.

Ha en fortsatt härlig helg trots att vädret är piss! (Iallafall i LA)
Puss ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0