12 Maj

Goddagens

Jag är på lite sådär konstigt humör idag. Jag vet inte vad jag ska göra! Hade nationella, skippade sista lektionen och nu sitter jag här. Mamma fick nyss damp på mig för att jag inte ville ut och springa med mig, kärring!
Jag vill ut och träna, men är det värt det? Vädret är värdelöst och hur roligt är det att springa i regn... inte speciellt alltså. Mamma tycker det är en dålig anledning till att inte springa men det tycker inte jag. Vem ger sig ut i regn liksom...?
Jag vill träffa älsklingen, men orkar inte ta mig till honom!
Jag vill kolla på tv, men inget bra visas ju!
Ibland är livet segt =)


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

haha, har en tusenlapp kvar ;) jag var precis ute en och en halvtimma i spöregn med kasper :P vi träffa på en älg nästan precis vid dig :O

2010-05-12 @ 15:35:30
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0