Min älskling är bäst!

Hej :)

Dagen har varit super, och jag har varit upptagen. Därför har jag varit dålig att uppdatera! Men nu har jag allt lite tid innan jag ska skriva klart samhällsuppsatsen!
Idag slutade jag skolan klockan 4, segt. Jag fick tillbaka mitt NO prov idag, haha. IG. Menmen, jag fixar det nästa gång ;) Usch, jag hatar verkligen NO!

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade älsklingen. Vi gick runt och letade efter jeans till honom. Tillslut hittade vi ett par på Jack&Jones. Skitsnygga var dem. Och vet ni vad!? Världens bästa kille köpte en vårjacka till mig! Snacka om att jag fick dåligt samvete... men jag kan inte göra annat än att tacka och pussa på honom<3
Jättesnygg var den, från Vero Moda. Ni får bild imorgon! :) Jag hittade iallafall en som liknade den lite... här är den! Jag vet inte om den var så lik nu när jag tänker efter faktiskt x) Men min nya jacka är en skinnjacka och jag ska bära den med stolthet<3 Tack bby! ♥




Efter stan åkte vi hem till mig, bussresan var seeeeg. Äckliga människor förstörde helt klart.
Väl hemma hos mig var det mys<3 Nu åkte min pojkvän nyss hem, så jag sitter här och tänkte svara på lite kommentarer... men först måste jag verkligen göra klart samhällsskiten!
Ha det bra, pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0