HeyHey!

Ursäkta så jättemycket, men något blev riktigt galet med min blogg igår och jag var tvungen att ta bort hela designen och lånade en från en gratissida sålänge ifall ni undrar. Men nu ska jag försöka lösa problemen!:)
Gårdagen var super. Jag var hemma hos älsklingen, kollade film och så. Mysigt som vanligt då! :)
Idag har jag varit hos mormor och morfar. Fick högtalare och bas av dom! Grymt glad, eftersom att ljudet från mina tidigare högtalare spelades sönder av min bror.
Tack så mycket mormor&morfar, ni är bäst<3
Vi åt middag och tårta hos dem, sedan blev jag körd till dansen. Träningen gick väl hyfsat idag. Nu har precis bastat. Ska mumsa på min passionsfrukt och mango som jag gjorde nyss. Den blev inte så jättegod... men nyttig iallafall så jag ska väl äta upp den.
Ha en bra kväll läsare, (Jag hade förresten besöksrekord igår, konstigt... jag som var så oaktiv! :D Men det är ju jättekul. Det var 165 unika besökare :) <3)
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

kul med besöksrekord! :DDD

2010-03-07 @ 20:59:55
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0