Godmorgon världen

Idag funkar det att kommentera, yeeeeey. (Jag pissar på blogg.se, men vem orkar ha något annat bloggföretag? Inte jag!)
Dagen har börjat - underbart.
Jag börjar kvart i 2. yeeeey. Har ätit en lång, härlig frukost med mamma. Nu dunkar det tokio hotel och jag ska sminka mig.
Bussen går om en halvtimma, jag har matte och natur, sedan slutar jag. Skynda mig hem, käkar, sedan är det dans. Hinner förmodligen slänga in ett inlägg efter skolan eller ikväll. Jag ska även hinna svara på alla kommentarer som jag inte kunnat göra på ett par dagar nu.

Ha en fin måndag så hörs vi! ♥

Kommentarer
Postat av: bjorne

Hoppas du får en fin och solig vecka,sant att det är mycket krångel men inget mot vad det var för ca ett år sedan.

2010-03-08 @ 20:38:52
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0