4 Mars

Förlåt för min dåliga uppdatering igår! Jag var verkligen trött när älsklingen hade åkt hem så jag somnade vid typ 10! :P

Just nu sitter jag och kollar på förkväll, lite småkul faktiskt!
Kom precis hem. Jag slutade halv 4 och efter skolan åkte jag till Butricks och köpte hårfärg inför morgondagen (Tokio Hotel Konserten).
Usch, jag har ont i huvudet. Btw, jag har VG i spanska vilket är otroligt för jag har 50% närvaro på de lektionerna. Så nu ska det fan satsas! :D

Allt bra med er? Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och laga nudlar, puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n ♥

grattis, vg i spanska var ju inte illa! :)

Svar. hehe JA" fyyyfasenn va jag längtar. du kommer ÄLSKA th efter den konserten ska du se ;) hehe <3

2010-03-04 @ 20:08:56
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0