3 Mars

Hej!
Dagen hittills har varit bra. Jag tog halv 7 bussen in till stan och simmade imorse, 1 km. Det var faktiskt ganska så kämpigt idag! Många som simmade så det fick bli många omkörningar och det tar på krafterna.
Jag hade gott om tid på mig efter simningen så jag bastade och stekte på.
Första lektionen började klockan 10, det var NO. Vi hade redovisning om rymdskepp. Inte kul!
Efter det hade vi matte, och sedan slutade jag! :D Min musiklärare var sjuk så lektionen var inställd. Jag blev lycklig!
Sprang in på Netto och handlade yoghurt, banan och choklad. Snart kommer min pojkvän och då ska jag minsann bjuda honom på smoothie.
Förövrigt så har jag massa matteläxa, spanska och samhäll. Det blir kämpigt, men jag ska fixa det.

Minns ni undersökningen jag gjorde angående brott och straff?
Något gick galet där och jag behöver göra ytterligare en undersökning till ett skolarbete, ni är bäst om ni svarar! Det hjälper verkligen <3
Lägger strax upp undersökningen, puss<3


Kommentarer
Postat av: L o l l o ♥

ÅH, banan och choklad är den bästa blandningen! (L)

2010-03-03 @ 15:18:03
URL: http://hanvisamarp.blogg.se/
Postat av: Emme

Fin blogg :)

läs gärna dessa tre bloggar :P



www.fannyoemmelie.blogg.se

www.jagduhonhanplusne.blogg.se

www.klangochkling.blogg.se

2010-03-03 @ 18:14:08
URL: http://jagduhonhanplusne.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n ♥

sv. hehe allt är bara bra. själv då kära du? :)

hehe ja dom är riktigt snygga!



haha nejj andreas är muuuums ;D ♥ grr haha

2010-03-03 @ 18:51:24
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0