En dag vid havet

Hej :)
Jag orkar inte skriva så mycket... jag är jätte pollenallergisk och näsan bara rinner, huvudet dunkar och jag är allmänt seg.
Har iallafall tillbringat hela dagen vid havet med Rebecka. Helt underbart! Vädret var toppen. Vi åt jordgubbar och annat gott, och bara slappade i solen hela dagen. Nu är jag illröd i ansiktet och Becka är bränd på ryggen, haha ;)
Efter havet stannade vi i stan på kvällen och kollade in rean. Jag köpte 3 klänningar, 1 väska och 1 kofta. Bilder på plaggen här nedan. Tog dock inte kort på koftan men den var från Zara, marinblå och väldigt fin.
Jag har 200 kr kvar så nu beställer jag hem en skjorta och ormskindleggings (oäkta såklart) från Nelly! Så nu är jag snart bankrutt i en hel månad framöver. Gott! :)
Godnatt ♥

Väska, H&M - 149:-

Klänning, H&M - 69.50:-


Klänning, H&M - 299:- 150:-


Klänning, H&M - 99:-


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

äckel!!

2010-06-29 @ 10:43:57
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/
Postat av: Sabine

vilka fynd :D

2010-06-29 @ 12:37:48
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0