Trash

I natt sov jag hos min älskling. Vi kom i säng väldigt sent, så jag sov till halv 12. Vi förväntade oss att vara rejält bakis, men vi båda mådde helt okej när vi vaknade. Skönt!
Under dagen idag har det inte hänt så mycket... vi var sega så la oss och kollade Family Guy. Faktiskt första gången för mig! Har alltid tyckt att det verkat barnsligt, men det var faktiskt ganska så roligt. Efter ett tag somnade vi båda och sov i någon timma. Sedan hämtade mamma och pappa mig och vi åkte hem. Eftermiddagen har ägnats framför datan. Kollat bilder osv. Jag har även ätit Lax-Lasagne för första gången i mitt liv. Mamma och pappa hade hittat ett recept på det som de ville laga idag. Jag förväntade mig det värsta, men det var inte så farligt faktiskt! Ärligt talat så var det riktigt gott, tro det eller ej.
Nu ska jag photoshopa lite. Ska försöka komma igång med en ny header, vi får se hur det kommer att gå.
Förövrigt så sitter jag och mumsar på min glaciösa chokladtomte. Mums!
Ni får ha det så bra sålänge, hoppas ni haft en bra helg med för den delen! Pusss.''

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Min pojkvän är en stor pojke nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0