Schema

Vi fick ett nytt schema idag. Helt klart sämre än innan jag man ju säga. Förra terminen slutade jag 13:20 på måndagar. Jag hade varken datorkunskap, estetisk verksamhet eller natur. Nu har vi liksom natur 3 gånger i veckan. Ofta liksom, jag valde ju samhällsprogrammet för att slippa den skiten.
Om några veckor ska vi välja inriktning med, och individuella val. Jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska välja. Det finns 3 olika. Samhäll, Ekonomi och så var det någon annan som jag inte minns.
När det gäller det individuella valen så ska det nog inte bli så svårt att bestämma sig, det finns ganska många roliga och intressanta kurser så det är väl bara att välja det man gillar. Dock så lutar det mot körkortsteori, vilket känns väldigt nyttigt. Inte långt kvar till körkortet och det är ju bra att kunna en del innan man tar körlektioner. + att jag kanske inte behöver ta lika många.
(Det vita som är markerat på morgonen är språkval och specialidrott. De lektionerna har jag inte. Det vita på eftermiddagarna tissdag och onsdag är srpåkvalet, det har jag. Vill dock byta till morgonen och sluta tidigare istället, men det går väl inte förmodligen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0