6 Januari

Herregud vad tiden går! På lördag lämnar jag detta underbara land, och beger mig hem till mitt ännu underbarare hemland, <3

Dagen har varit bra. Spenderade några timmar nere vid poolen, stekte. Måste helt enkelt utnyttja vädret för imorgon eller på fredag blir det oväder. =/

Efter solandet hyrde vi en bil. Men den åkte vi till Taco Bell och käkade, helt okej mat. Sedan åkte vi till hamnen för att kolla på stora fiskar, men vi såg inga :( Bara en död plattfisk som flöt på ytan "/

Efter det åkte vi tillbaka till hotellet och ställde bilen, och promenerade sedan till "centrum". Där hittade jag ett jättesött juveler halsband + armband. De köpte min gulliga mamma till mig, tack mamma! <3 Smyckena är planerade till älsklingens kommande 18 års fest. :) Nu behöver jag bara strumpbyxor och kanske örhängen, får se om jag hittar de perfekta i Sverige. Nu är alla mina pengar slut, haha! Köpte M&M förrut, så nu har jag väl kanske... 7 dollar kvar. Hihi :)
Jag hittade faktiskt även en massa olika läppbalsam som mamma köpte åt mig. Hur roliga som helst! De var typ 10 olika, och alla hade olika smaker efter olika drickor. Cola, Fanta, Sprite osv... lite småkul :) Får väl prova om dom är bra sen med.

Nu ska jag lämna över datorn till min broder, och vandra upp på rummet. Ikväll kommer vårat favoritprogram. "I hear that a lot". Riktigt bra. De är riktiga amerikanska kändisar som utför vanliga jobb för att se om de blir igenkända. Kanske inte låter så bra men det är riktigt kul, kommer väl förmodligen till Sverige om ett par år eller nått eftersom att vi är sånna härmapor. I förra programmet jobbade iallafall Jessica Simpson i en teknikaffär, Heidi Klum på en hamburgerrestaurang och Leann Rimes på ett café. Kul va, haha. Ni förstår inte.

Nu ska jag iallafall dra, ni får sova så gott för det är väl det jag antar att ni sysslar med just nu!
Puss på er :) Och speciellt många pussar till Robert och Malin! ♥


Kommentarer
Postat av: MICHA

svar

Okej , ja det ar trakigt att komma hem till det kalla igen :( det anda jag har langtan efter ar mina vanner haha :D jag aker hem den 14 januari , om en vecka :)<3

2010-01-07 @ 11:44:41
URL: http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Robert

Tack för kortet, de kom nu :D

Btw, ja e ledig på måndag så kom hem till mig :D

När kommer du hem? e de den 10:e eller 11:e???

2010-01-07 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0