28 Januari

Hej på er! Det var länge sedan...

Det blir mindre och mindre tid åt bloggandet nu känner jag. Det händer så mycket i mitt liv och jag har fullt upp 24/7 känns det som!
Igår tog jag 7 bussen in till stan och köpte årskort på Valhalla. Där simmade jag 1 km innan skolan började klockan 10, riktigt skönt!
Skolan var seg som vanligt, hade dock musik vilket iallafall var okej.
Efter skolan skulle jag och Malin ta bussen till Härryda, men vid Delsjön fick bussen något oljefel, så vi fick sitta kvar och vänta på nästa buss, tog över en halvtimma. SEGT!
När vi väl var i Härryda hos Bello så var det riktigt trevligt, Vädret var dock under all kritik! Vi red till ridhuset och sedan galloperade vi i padocken. Det var oerhört länge sedan jag galopperade! Var riktigt härligt. Hade dock redigt ont i rumpan efteråt. Efter att ha gjort allt efterarbete i stallet, var jag hemma vid 10 tiden. Jag lagade middag, (nattmat typ), och sedan lade jag mig. Just det, jag fick mitt frånvaropapper igår. Jag har 50% frånvaro på spanskan. Inte bra alltså! Är borta lika mycket som jag är där. Skärpning Katrin!!

Idag var det segt i skolan, massa tråkiga lektioner. Fjäskade dock till det lite på samhällen, och det verkade vara uppskattat! (Y) Jag hade även tråkig spanska idag. Nöjd att jag gick iallafall för vi fick ett häfte inför provet. Typ 10 sidor och jag kunde inget, hur ska det gå?
Efter skolan åkte jag hem och senare kom älsklingen hem till mig. Det var mys! Inte träffats på en evighet kändes det som.
Han åkte nyss hem, jag ska nog kolla Paradise Hotel nu! Ni får förmodligen bilder från stallet imorgon, för Malin har inte hunnit skicka alla än. Ni kanske får någon video med om ni har tur! ;)

Förövrigt så är det skola imorgon (slipper dock sista lekionen pga läkarbesök), efter det ska jag träffa Sandra och Amanda. Vi ska simma! Ska helt klart bli gött att motionera lite igen.

Puss&Kram på er! Och sov gott, :) <3


Kommentarer
Postat av: robert

jag är imponerad över att du orkar med allt :P

2010-01-28 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0