21:45

Hej på er, igen

Idag har vi varit såååå onyttiga, haha. Till lunch blev det MacDonalds och nu senare på kvällen köpte vi hem pizza, usch vad jag kommer rulla hem till Sverige. Förvänta er inget annat!
Under eftermiddagen tog jag, mamma och pappa en lång och härlig strandpromenad längst Miami Beach. De fanns en slags promenadväg som vi promenerade på.
Efter någon timmas promenad gick vi tillbaka till den lite mer centrala delen av Miami Beach. Där kollade vi i småbutiker och så. Sjukt mycket dyra små butiker här! Man kan bara drömma om att köpa. Jag har inte alls köpt mycket under resan, tro det eller ej. Bara lite billiga småsaker. Min bror däremot, fyfan vad han är bortskämd. + att han inte har några egna pengar som jag har, utan mamma betalar allt han vill ha! Senast idag köpte han en klocka för 800 spänn, vilket jag tycker är svindyrt för att vara här i USA. Jag blev lite deprimerad för jag får liksom hushålla med de dollarna jag har kvar. Mamma står iallafall på min sida och jag ska få 200 dollar varesig jag vill det eller inte (Jag sa faktiskt nej), men hon tycker att jag är värd det. Så det känns lite bätttre iallafall, nu måste jag bara hitta ett billigt köpcenter/outlet så att jag kan spendera mina sista pengar!

Men shit vad jag snackar pengar, det låter som att jag är materialist - vilket inte alls stämmer. Men när man ser att sin bror får allt han vill ha så blir man helt klart avundsjuk.
Nog tjatat om pengar, jag tror att jag precis hittat världens bästa outlet på nätet, så den ska jag försöka ta mig till någon dag! :)

Min vi säger så, ska nog pallra mig upp på rummet och göra mig iordning inför sängen!)
Btw; Robert hur många av mina vykort har du fått än? :P

Godnatt på er ♥

Min nya fina piercing som jag köpte på flygplatsen i Las Vegas. (Ursäktar att bilden är suddig!)

Här är den härliga strandpromenadvägen som löper längst hela Miami Beach.


Jag fick syn på en otroligt vidrig spindel och var bara tvungen att fota såklart! Spindeln har inte ben, utan 8 klor. Frågan är om det är en spindel? xD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0