21:06

Nu är jag hemma. Har varit med min älskling hela dagen hemma hos honom. Fikat med hans familj och så, grattis ännu en gång älskling! <3
Innan jag drog hem åkte jag ner till centrum. Köpte passionsfrukt, godis, pengar till telefonen och hyrde film. "Wallander, Läckan". Jag ska nog göra mig i ordning och lägga mig i sängen och glo på filmen! Eller så kollar jag på alla repriser av Paradise Hotel, få se vad jag gör. Imorgon tar jag ledigt, kommer inte palla skolan - alldeles för trött.

Förövrigt så har jag en hyffsat upptagen vecka.

Tisdag: Ledig från skolan. Sova. På kvällen besöka mormor och morfar.
Onsdag: Skola. Stallet med Malin.
Torsdag: Skola. Träffa älsklingen i stan, shoppa?
Fredag: Fest med älsklingen hos Robban.
Lördag: Älsklingens släktfest + fest.
Söndag: Sova.

+ Jag längtar till att få se den nya filmen Snabba Cash! Ska ni gå på den? ;) Jag läser boken och den är underbar. Förmodligen ska jag och älsklingen se den nästa vecka. <3

Nu ska jag gå, puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: robert

tack älskling <333

2010-01-11 @ 22:49:49
Postat av: rebecka andersson

ska ni till bergsjön på fredag? :) <3

2010-01-12 @ 07:43:56
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0