20:19

Hej! Jag blir kortfattad, ska se på film. "Slither". Älskar den! :D <3
Dagen har varit jobbig, men det ordnade sig tillslut med allting. Jag och Robert åkte in till stan på eftermiddagen och fixade det med biobiljetterna och så, så vi + torre ska gå på Snabba Cash på lördag! Ser fram emot det. Förövrigt så har mamma suttit och läst igenom hela min blogg typ, haha. Pinsamt, men hon tycker den är skitbra och ska tipsa sina kompisar, haha.
Men jag lovar att bli bättre på att uppdatera, har bara väldigt mycket för mig för tillfället. Ha det bra, pusss.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra idag? :)

2010-01-22 @ 11:16:06
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0