15 Januari

Hej bloggen!!!

Äntligen helg! Veckan har gått oerhört fort. Kanske beror på att jag inte var i skolan varken i måndags eller tisdags.
Idag började jag 10 och slutade 14:30. Skönt! Hade dock företagsekonomi, och jag kan kyssa mitt MVG goodbye. Nu hoppas jag helt klart på G! Kunde knappt en enda uppgift idag. Är det egentligen så konstigt när alla haft 1 vecka längre på sig att öva än vad jag haft?
Efter skolan åkte jag hem. Btw, jag köpte energidrycker idag - och jag slapp visa legg! För första gången. Kanske ser jag mognare ut nu? Haha, vem vet.
Väl hemma slappade jag framför tvn, Top Model, repris.
Sedan började jag kolla på en film men familjen, men den var kass så jag och mamma tog bilen ner till Ica och handlade godsaker. Köpte även hallon och en Cranberrydrink som man blandar med sprit, blir säkert jättegott, hihi. Och färska hallon på det! :)
Vi hyrde även 2 filmer rysare. "The children" och "My bloody valentine" som jag och Robert såg¨på 3D - bio i våras. Grym var den, och läskig.
Så nu blir det till att börja med The children! Och mysa på rummet. Ibland är det skönt med lite ensamtid.
Btw. Emil har 4 tjejer och 1 kille som ska sova här i natt. Hur ska det gå? De låter som att det är ett helt zoo här i huset. + att mamma varit nere och handlat mat enbart för dom! 80 klubbor köpte hon med. Som om det vore något jävla barnkalas. + att alla ska sova på madrasser i vardagsrummet Men, vi har inte tillräckligt med madrasser. Vet ni vad som händer då? Jo, då snor mamma en från min säng. Jag får skit för att fjortisarna tar över vårt hus, ingen tvekan.

Nu blir det film för min del! Pusselipuss<3

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

sv:ja varför inte:)

2010-01-15 @ 20:00:18
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: maliiin :D

HAHAH FJORTISARNA TAR ÖVER HOS SAVOLAINEN ! :o

2010-01-15 @ 22:04:13
URL: http://malinbackluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0