13 Januari

Hejhejhej

Idag gick jag till skolan, höhö. Det var inte så jobbigt. Hade bara 3 lektioner + studiehandledartid. Först hade vi engelska, och min äckliga lärare som hatar mig gav mig bara G, vilket jag kanske iofs förtjänade. + att hon sa att jag skulle göra en muntlig redovisning om min USA resa inför klassen. Dream on.
Vi hade matte med, sjukt trist som vanligt. Ekvationer!
Sedan företagsekonomi. Fick reda på att vi tydligen har slutprovet på fredag. Hurra! Här kommer man hem och har 2 dagar på sig att plugga. Bläblä.

På rasten träffade jag älsklingen i stan. Jag skulle egentligen bara handla strumpbyxor, och spara mitt studiebidrag till permanenten, men det blev till att handla lite mer.
Rosa örhängen till Roberts fest. Bikbok 69:-
Strumpbyxor till Roberts fest. Kappahl 79:-
12 Svart/silvriga armband. H&M 59.50:-
Svart tröja, trekvartsarmar med markerade axlar. H&M 199:-

Nu blir det ingen mer handlande, får ju aldrig håret jag vill ha annars! ="/
Efter skolan pluggade jag. Usch, trist. Skulle egentligen följa med Malin till stallet men vad gör man när man får reda på att man har prov? Malin kan jag ta igen iallafall, haha ;) Det kan jag inte göra med slutprovet. Ledsen Malin men du fick ju en bra dag ändå! :)

Nu sitter jag här och saknar min pojkvän så otroligt mycket. I söndags hade vi våran 6 månadersdag, men jag var ju inte hemma då så det fanns inte så mycket att göra åt saken. Jag älskar honom iallafall mest av allt på hela jorden. Föralltid. <3

Nu ska jag kanske plugga lite till, eller läsa Snabba Cash, eller spela spel i Ipoden eller nått. :)
Puss.


Kommentarer
Postat av: rebecka andersson

ska du permanenta? :D hur? <3

2010-01-14 @ 18:06:24
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0