12 Januari

Hej

Idag väckte mamma mig klockan 10, höhö jättekul när man tagit ledigt. Men det var väl lika bra, så somnar jag förmodligen tidigare ikväll. Förövrigt så ska jag inte ägna dagen åt något speciellt. Kanske göra i ordning grejer inför skolan imorgon och fixa i ordning allt jag haft med mig från USA och packa upp. Ska väl kolla på Sjunde Himlen med som börjar om en halvtimma. Snacka om att jag missat många avsnitt! "/

Ikväll blir det till att hälsa på mormor och morfar, lite smått segt faktiskt. Känner verkligen inte för att åka enda till Hisingen idag. Vill bara vila upp mig inför morgondagen.
Vi hörs väl senare antar jag. Här får ni ännu en favoritmusikvideo. ♥



Kommentarer
Postat av: Anjaförfan!

Bäst music video! :D

2010-01-13 @ 21:59:11
URL: http://aanjakortzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0