Melodifestivalen.nu

Jag är så oerhört duktig.
Jag powerwalkade ner till Landvetter centrum, köpte godis och sedan gick jag upp igen. Har varit ute och promenerat i 1½ timma! :) För er som undrar så skulle jag chansa på att det är ca 4 km från mig till centrum, och ytterligare 4 km tillbaka då. Så jag har väl gått ca 8 km iallafall. :)
Köpte dock alldeles för mycket godis, men vafan. Pappa gav ju mig en hundring! Och jag ska ju vara borta i 6 dagar så jag lär behöva en hel del godis varje dag.
Nu kollar jag på Melodifestivalen och äter nachos. Gotta!

Kollar ni på melodifestivalen? Pusss.


Kommentarer
Postat av: maliiin :D

du behöver inte känna dig onyttig. jag köpte godis för 250 kr :$

2010-02-13 @ 20:26:31
URL: http://malinbackluund.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja :D okej va mysigt :D tackar så mkt söt <3

2010-02-13 @ 21:07:08
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0