27 Februari

Hej! :)

Filmen igår (Shutter Island) var helt okej. Alltså handlingen och filmen i sig var ju väldigt bra, men slutet gjorde att filmen sjönk i mina ögon. Jag hatar alla slut som inte är lyckliga! (Förlåt om jag avslöjade något till er som vill se den.) Men den var iallafall värd att se! :)
Efter bion åkte vi hem till älsklingen, somnade ganska så fort tror jag! :O <3
Imorse vaknade vi ganska så tidigt pga att hans föräldrar renoverade eller nått... så det lät lite :P
Vi åt frukost och spelade Playstation, sedan tog jag bussen hem.
Har nyss kollat på "Grabben I Graven Bredvid", med mamma. Den är bra! :D
Nu sitter jag framför tvn med mamma och pappa å äter glass, mums.
Ikväll ska jag förmodligen på tjejkväll hos Paulina. Jag får se om jag åker hem efter, blir förmodligen så! :) Känner mig elak mot pappa... vi är ensamma hemma ikväll så vi skulle hyra film och så... fan asså! Jag får se hur jag gör. Vill inte göra honom besviken! :O :( <3

Hoppas ni får det trevligt idag, puss<3



Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n ♥

svar. hehe aha oekj! :)

jag vill se den filmen.



men även fast slutet var "sådär" är den värld att se eller? :)

2010-02-27 @ 16:42:20
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

ÅH VA KUL! :) gillar du också th? hehe det viste jag inte. va roligt, har du sitt elr stå plats? <3

2010-02-27 @ 16:44:26
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0