19:07

Hej på er.

Nu sitter jag hemma hos älsklingen. Han äter så jag passar på att skriva några rader. Jag sitter och väljer en film som vi ska se sen med. :) Kanske sover här ikväll, får se hur det blir.
Skulle egentligen på fest ikväll, men det blev inte bra. Men det är egentligen lika härligt att vara med min underbaraste pojkvän, hoppas vi hittar en bra film bara! :P

Imorse tränade jag innan skolan, oerhört skönt. Jag pluggade även hur mycket som helst på datorkunskapen och eftersom att jag är klar med det vi ska ha hunnit med t.o.m Mars, så behöver jag inte komma på lektionen på måndag, min snälla lärare ger mig närvaro ändå. :) Så jag börjar 12:10 på måndag, raaawr ;)

Jag hade faktiskt matteprov idag, hade helt glömt bort det. Min äckliga lärare gick och mätte med linjal så alla hade samma avstånd mellan bänkarna, plus att han kontrollerade så att allas mobiler låg på bänkarna, avstängda. Vidrig är han! Och provet var skitsvårt. Jag kunde svaren, men kunde inte visa uträkningarna. Visst borde man iallafall få ett halvt poäng för det? Man får inget poäng om man inte har med korrekta uträkningar. fuck him hard.
Sista lektionen hade vi engelska gramatik, efter det åkte jag hem. Har bakat en massa hela dagen idag faktiskt! Eftersom att vi får gäster imorgon, vi ska ha middag hemma, så behövdes efterrätt. Och vi blir typ 15 pers så jag bakade 3 kladdkakor plus några kladdkakamuffins bara för att testa. Gott blev det! Så jag har stått i köket hela dagen, och när man bakar ingår det såklart att äta smet! Så snacka om magont nu haha. Jag är så trött på kladdkaka nu, helt klart.

   Men nu ska jag sluta skriva, han har nämligen ätit klart nu! Ha en gooo kväll!!! Pusss<3
                                                                  Victoria's Secret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0