11 Februari

Hej bloggen :)
Nu ska jag alldeles strax ha spanska, sedan kommer mamma och hämtar mig och jag blir körd till frisören. Räknar med en pudelfrilla, ni får se resultatet sen! Om det blir bra då såklart, annars får jag bära slöja livet ut.
Jag har yss haft politikprov, gick helt okej :) Svårt att avgöra hur bra det gick... får väl se när ho har rättat, men jag är iallafall nöjd.

Vad ska ni hitta på i helgen?

För min del blir det mycket tid med pojkvännen eftersom att jag åker på söndag. Imorgon ska mina föräldrar ut på kvällen så älsklingen kommer och sover hos mig då. Vi firar alla hjärtans dag :) och jag lagar tre-rätters middag. Avancerat! Vi får väl se hur det går. Kanske kan ta bilder så får ni läskas av mins matkunskaper! ;)
Ikväll måste jag jobba på älsklingens alla hjärtans dag present. Jag har inte riktigt blivit klar med den! Ganska mycket kvar. Nyyyfikna? Klart ni är.

Ha en fortsatt bra torsdag, imorgon är det fredag. Yeeeey :D Men nu ska jag tralla bort till spanskan. Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: tack så mycket :D

2010-02-11 @ 14:16:29
URL: http://pelleplutts.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! :)

2010-02-11 @ 14:20:53
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Arijana :D

joo jag har vart i skolan , sen så snart ska jag på piano sen så till friidrotten ! dusj ?

¨

PUSSOKRAM

2010-02-11 @ 14:44:49
URL: http://minstalilladig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0