Get over it

Det är väl lika bra att jag förklarar mig, det finns väl de som undrar. Det är slut mellan mig och Robert. Vi ska inte träffas på ett tag nu så får vi se vad som händer i framtiden. Om vi går skilda vägar eller väljer att vara tillsammans. Vi har inte haft det så bra på sistone så detta blir väl bra i slutändan kanske. Känns bara så längesedan jag var singel... det känns fruktansvärt rent ut sagt. Har haft en jobbig eftermiddag. Men har man det jobbigt tillsammans så får man göra något åt det och det har vi gjort nu så vi får hoppas att det blir bättre såhär. Kvällarna/nätterna kommer bli värst. Jag vet inte hur många gråtfyllda och sömnlösa nätter jag kommer få genomgå... jag kommer aldrig komma över detta det är en sak som är säker. Menmen.
Jag var tvungen att göra något av kvällen så jag tränade, blev 3,5 km idag. Sedan åkte jag ner till sjön och träffade Matto, Tobba och Anna. Det behövdes. Jag måste träffa folk och komma bort ett tag och sluta tänka så mycket känner jag. Efter någon timma började det iallafall spöregna så vi åkte till ICA, jag bestämde mig för att synda och trötsäta. Köpte dock en nyttigare variant. Ugnsbakade chips, 7,5% fett. Nu kan man äta med lite bättre samvete... och underbara är dom. Hundra gånger godare än vanliga chips så det blir till att köra på dessa i framtiden, synd att de är så dyra bara.
Nog pratat om chips. Här kommer ett par bilder från sjön.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0