PARTY

Heeejsan.

Igår var jag väldigt dålig på att blogga, för jag hade fest. Och för en gångs skulle blev det riktigt lyckat. Underbart sällskap, kunde knappast bli bättre. Dock fick jag tårka ovanligt många spyor, men det är sånt som man får räkna med och det var värt det! :)
Emma fyllde 16 år igår, så vi slog ihop firandet med min fest. Först förfestade jag, Cissi, Malin, Emma, Pauo, Elin och Wass hemma hos mig. Käkade tårta och hade det trevligt. Senare på kvällen kom resten. Vi kom i säng vid halv 4 tiden tror jag, och ganska många sov över för bussarna går ju inte på natten!

Imorse var man lite sådär lagom pigg och entusiastisk. Menmen :) Vid 11 tiden tog alla bussen hem till sig. Jag, Malin och Cissi åkte till ICA. Jag köpte halstabletter och lite onyttigt, sedan tog jag bussen upp igen.
Och ÅH vilket härligt väder det är i Landvetter idag!! :D Vi släppte ut sköldisarna i dammen igen, det klarar dom. Är inte så kallt längre.

Nu ska jag lägga in bilder från gårdagen, sedan måste jag skriva en uppsats som skulle vara inlämnad för över 2 veckor sedan. Ajaj på mig.
Ikväll är det dans, fett segt!
Vi säger så :) Enjoy the pictures. ♥

Förfest. Jag, Cissi, Elin, Pauo, Malin, Wass

Förfest. Elin, Emma, Jag, Cissi, Wass, Pauo

Jag och födelsedagsbarnet Emma ♥

Gotta

Gotta

Cissi och Malin

Malin och Wass

Så söta, Marcus och Hannah. Och jag i bakgrunden :$

Hannah, Jag och Tobbe. Lite lagom goa :)

Marcus, Emma, Malin, Hannah och jag ;)

Stek, Bojn!

Rebecka, Philip och jag. Fulaste minen! Häxa!

Bojn. Philip och Wass :D

Erik, Sofia, Rebecka, Pauo, Cissi, Elin, Emma och Philip.

Robert, Malin, Cissi, Elin och Tobbe.

Wass, Tobbe och Cissi! :)

Wass, Malin och en väldigt sleten Tobbe!

Cissi, Malin och Elin!

Anna, Hannah och Malin! ;)

Jag och Elin, på topp!

Glad flicka.

Det härliga och sletna efterarbetet idag! ;)


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

hehe kul med en partynatt! :DD

ha en bra söndag! kram ♥

2010-04-11 @ 16:53:06
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0