Helgen vecka 16

Tänkte berätta lite kort om helgen! :)

I fredags var jag med älsklingen i stan. Han köpte byxor! Sedan skulle han med några vänner till krogen så jag träffade Emma och Malin en snabbis, sedan drog jag och Malin hem till mig. Vi bakade kakor! Göteborgare och drömmar. Gott! Vi åkte även till stallet och tog in hästarna, sedan på kvällen körde jag henne hem. Jag gick och lade mig hyfsat tidigt. Vaknade dock klockan 1 av att älsklingen ringde och ville komma hem till mig, så jag tog moppen ner till macken och plockade upp honom. Vi åkte hem till mig och somnade ganska så snabbt!

I lördags var det konfirmation. Först kyrkan, (min bror svor högt inför alla 3 gånger, skämmigt). Efter kyrkan åkte alla hem till oss och åt & fikade. Roberts mamma hade bakat en jättefin och god tårta, bilder kommer när jag orkar lägga in. På eftermiddagen åkte vi iallafall hem till älsklingen. Jag snackade med Rebecka medans han tränade.
Senare åt vi middag, kollade på film & somnade. Filmen var bra, men sorglig. "The Road" (Vägen).

Morgonen idag tillbringades framför Playstation. Älsklingen lärde mig även att naja, hihi ;)
Senare tog jag moppen hem och slappade. Åt popcorn och kollade på "The hounting in connecticut". En skräckis som jag kan se hur många gånger som helst! Jag blir alltid lika rädd.
På kvällen hämtade Sandra mig och vi åkte till dansen. Ganska så chillt pass idag.
Det var väl allt om min helg, hoppas ni haft det skönt. Vädret har ju varit suveränt!
Imorgon blir det Allum efter skolan med älsklingen, studiebidraget ska ryka! x) Haha, nädå.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0