Handsmycke och hårfärgning! :D

Hej!
Idag har jag haft fullt upp! Jag handlade först med mamma i morse, sedan kom Rebecka hit med Kasper och vi tog en härlig och solig promenad hem till henne med Kasper och Wille. Btw, det är parningstider för paddor nu. De sätter på varandra överallt i Gallhålan nära vattnet.
Hundarna fick iallafall leka länge på Rebeckas tomt, sedan kom Robert och skjutsade hem Wille och jag & Rebecka gick till hennes granne och tillverkade var sitt handsmycke. Vi är grymt nöjda båda två! Billigt var det med :) Bild får ni ikväll^¨.
Efter smycketillverkningen gick vi hem till Rebecka och där har vi ägnat eftermiddagen åt att oroa oss. Vi vet inte vilka kläder vi ska bära imorgon när vi ska på fest! :O Vi har alldeles för mycket att välja på. Men det ordnar sig nog!
Nu är jag hemma, älsklingen körde hem mig. Jag har nyss ätit pizza med pappa och nu väntar jag på att klockan ska bli 18:05 så att jag kan ta bussen hem till Rebecka igen. Hon ska göra ljusa slingor på mig, får se hur det blir. Jag har ju en mega utväxt, så det kommer förmodligen se knasigt ut eftersom att utväxten kommer bli väldigt mycket ljusare, men vi får se. Det kan knappast bli värre..
Jag hör av mig ikväll när jag kommer hem. Då får ni bilder på handsmycket och kanske en på mitt hår! :)
Puss&Kram.


Kommentarer
Postat av: CandyboY

ja absoluut !

hur va din påsk ? :)

2010-04-09 @ 19:27:55
URL: http://candyboii.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

underbar dag! :)) <3

2010-04-10 @ 11:01:14
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0